لوازم یدکی تویوتا هایلوکس

لوازم یدکی تویوتا هایلوکس

خودروهای ساخت شرکت تویوتا از جمله هایلوکس توسط شرکت ایرتویا وارد ایران می شوند. از این رو تأمین لوازم و قطعات آن نیز توسط این شرکت انجام می گیرد. این خودروی بنزینی و 4 سیلندر دارای جعبه دنده 5 سرعته است و جزو خودروهای وانت دو کابین می باشد. طراحی منحصر به فرد و زیبای این خودروی شرکت تویوتا باعث شده تا برای کاربردهای مختلف بتوان از آن استفاده کرد و یک خودروی کاری – خانوادگی باشد.
حجم باک آن 80 لیتر است و دارای فرمان هیدرولیک است. آپشن هایی مانند آینه های جانبی برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، ایر بک راننده و … است. مدل های فیس لیفت این خودرو نیز وارد بازار شدند و ده ها سال است که این خودرو وارد بازار ایران شده است. لوازم یدکی تویوتا هایلوکس قیمت نسبتاً بالایی دارد و البته کیفیت این خودرو و لوازم آن متناسب با قیمت آن است و بستگی دارد شما از کجا لوازم یدکی تویوتا هایلوکس خود را تهیه نمایید  ناگفته نماند مجموعه اورجینال پارت بزرکترین مرجع رسمی فروش لوازم یدکی تویوتا هایلوکس میباشد.

لوازم یدکی تویوتا هایلوکس

لیست لوازم یدکی دیگر خودرو های برند تویوتا را میتوانید از طریق دکمه پایین مشاهده نمایید:

 

فروشگاه اورجینال پارت تامین کننده قطعات یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی میباشد. جهت استعلام موجودی لوازم و قطعات مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

تمامی قطعات دارای گارانتی اصالت کالا و بارکد قابل استعلام از وبسایت مادر میباشد. امکان تحویل حضوری (در محل فروشگاه ما واقع در بازار ملت) و غیر حضوری محصول در سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن

 

 

 

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors