لوازم یدکی تویوتا کمری معمولی و هیبرید

لوازم یدکی تویوتا کمری معمولی و هیبریدلوازم یدکی تویوتا کمری معمولی و هیبرید

تویوتا کمری هیبرید از خودروهای است که در سال 2015 تولید شد و دارای شتاب خوبی است. این خودرو 4 سیلندر و 16 سوپاپه است و حداکثر سرعت آن 186 کیلومتر بر ساعت است. قدرت این خودرو 203 اسب بخار است. یکی از قابلیت های خوب خودرو کمری هیبرید سوخت ترکیبی 5.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. حجم باک آن نیز 70 لیتر است.
خودرو کمری معمولی نیز در بازار ایران وجود دارد و مدل های مختلفی از آن ده ها سال است وارد بازار ایران شده است. این خودرو ژاپنی جزو خودروهای مطرح است که عملکرد خوبی را توانسته است از خود نشان دهد. مدل های جدید خودرو کمری دارای کیسه هوا، ترمزهای دیسکی در بخش جلو و عقب، سیستم ضد سرقت، فرمان هیدرولیک تلسکوپی، ریموت کنترل، شیشه عقب تایمر دار و بسیاری آپشن های دیگر هستند که در مدل های مختلف آن می توان امکانات رفاهی متنوعی را مشاهده کرد.
مدل های قدیمی تر کمری از نظر لوازم یدکی ممکن است ضعیف باشند ولی بازار لوازم یدکی تویوتا کمری معمولی و هیبرید جدید تقریباً مناسب است البته برای تأمین این قطعات باید از مراکز معتبر همجون مجموعه اورجینال پارت اقدام کرد تا نگرانی از بابت لوازم یدکی تویوتا کمری معمولی و هیبرید غیر اصل و تقلبی نداشته باشید.

لیست لوازم یدکی دیگر خودرو های برند تویوتا را میتوانید از طریق دکمه پایین مشاهده نمایید:

 

فروشگاه اورجینال پارت تامین کننده قطعات یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی میباشد. جهت استعلام موجودی لوازم و قطعات مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

تمامی قطعات دارای گارانتی اصالت کالا و بارکد قابل استعلام از وبسایت مادر میباشد. امکان تحویل حضوری (در محل فروشگاه ما واقع در بازار ملت) و غیر حضوری محصول در سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن

 

 

 

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors