لوازم یدکی تویوتا GT86

لوازم یدکی تویوتا GT86

لوازم یدکی تویوتا GT86

این خودروی اسپرت و زیبا محبوبیت زیادی بین قشر جوان دارد و طراحی منحصر به فردی را از خود به نمایش گذاشته است. این خودرو ساخت کشور ژاپن است که در سال 2013 وارد بازار شده است و یک موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه دارد. این خودرو دارای شتاب 0 تا 100 در مدت زمان 7.6 ثانیه است که نشان دهنده ی شتاب اولیه خوب این خودرو است. حداکثر سرعت آن نیز 230 کیلومتر است. این خصوصیات نشان می دهد که با خودرویی قدرتمند سروکار داریم و دیگر تجهیزات رفاهی مانند گیربکس 6 سرعته دستی و اتوماتیک، سیستم ورود بدون کلید، استارت دکمه ای، روکش چرمی صندلی ها و … مزید بر علت شده تا این خودرو خود را در سطح بالایی نشان دهد.
البته باید گفت لوازم یدکی تویوتا GT86 قیمت بالایی در بازار امروز دارد و ممکن است کمی برای پیدا کردن آن به زحمت بیفتید. ولی قطعاً ارزش کیفیت بالای این ماشین با این مسائل به خطر نمی افتد شما مشتریان عزیز میتوانید لوازم یدکی تویوتا GT86 خود را توسط مجموعه اورجینال پارت تهیه نمایید.

لیست لوازم یدکی دیگر خودرو های برند تویوتا را میتوانید از طریق دکمه پایین مشاهده نمایید:

 

فروشگاه اورجینال پارت تامین کننده قطعات یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی میباشد. جهت استعلام موجودی لوازم و قطعات مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

تمامی قطعات دارای گارانتی اصالت کالا و بارکد قابل استعلام از وبسایت مادر میباشد. امکان تحویل حضوری (در محل فروشگاه ما واقع در بازار ملت) و غیر حضوری محصول در سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن

 

 

 

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors