لوازم یدکی تویوتا Ch-r

لوازم یدکی تویوتا Ch-r

لوازم یدکی تویوتا Ch-r

از دیگر خودروهای ژاپنی ساخت شرکت بزرگ و مطرح تویوتا، Ch-r است که دارای طراحی کوپه زیبا و اسپرت است. معمولاً خودروهای ساخت شرکت تویوتا کیفیت خود را به اثبات رسانده اند. این خودرو اخیراً توانسته به ایران وارد شود و مدل هیبریدی آن نیز احتمالاً به زودی وارد بازار شود. البته در کنار پیشرانه قوی و 5 ستاره ایمنی این خودرو قیمت بالای قطعات یدکی آن ممکن است کمی توی ذوق بزند ولی باز هم مشتریان خاص خود را دارد. این خودرو از سال 2016 که تولید شد در اکثر کشورها از جمله ایران توانست بهترین بازار را برای خود ایجاد کند. سیستم های فنی و رفاهی زیادی بر روی این خودرو سوار شده است که قیمت بالای آن را کاملاً پوشش می دهد. مدل دیگر و هیبرید این خودرو را هم می توانید در بازار خودروهای خارجی ایران ببینید. لوازم یدکی chr هیبرید نسبت به نوع معمولی آن کمیاب تر است و ممکن است سیستم های رایانه ای و خاص آن به سختی پیدا شود؛ اما شما مشتریان گرامی که نیاز به لوازم یدکی تویوتا Ch-r دارید می توانید از مجموعه اورجینال پارت کمک بگیرید تا با ارتباطی که با کمپانی تویوتا دارند بتوانند قطعات یدکی تویوتا Ch-r مورد نیاز شما را برایتان تأمین کنند.

لیست لوازم یدکی دیگر خودرو های برند تویوتا را میتوانید از طریق دکمه پایین مشاهده نمایید:

 

فروشگاه اورجینال پارت تامین کننده قطعات یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی میباشد. جهت استعلام موجودی لوازم و قطعات مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

تمامی قطعات دارای گارانتی اصالت کالا و بارکد قابل استعلام از وبسایت مادر میباشد. امکان تحویل حضوری (در محل فروشگاه ما واقع در بازار ملت) و غیر حضوری محصول در سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن

 

 

 

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors