لوازم یدکی تویوتا اف جی کروز

لوازم یدکی تویوتا اف جی کروز

لوازم یدکی تویوتا اف جی کروز

باز هم شرکت خودروسازی تویوتا و مدل های دهه 90 آن که وارد بازار ایران شدند باعث شد تا بار دیگر خودرویی با کیفیت و مرغوب را در جاده ها ببینیم. سواری نرم آن برای جاده های سنگ لاخی نیز مناسب است و یک خودروی جاده ای و کوهستانی عالی است. البته ال جی کروز در دهه 60 نیز در ایران حضور داشت و در خودروهای جبهه ای آن ها را مشاهده می کردیم. حداکثر سرعت این خودرو 180 کیلومتر است و یک خودرو شاسی بلند با طراحی خاص است. حداکثر توان خروجی این خودرو 268 اسب بخار است و از نوع خودروهای اتوماتیک محسوب می شود. البته از نظر خدمات پس از فروش این خودرو به خوبی جوابگوی مشتریان است ولی ممکن است برای تأمین لوازم یدکی تویوتا اف جی کروز هم با قیمت بالا و هم دسترسی کم نسبت به آن برخورد کنید به همین خاطر میتوانید لوازم یدکی تویوتا اف جی کروز را از مجموعه اورجینال پارت به صورت حضوری و یا حتی تلفنی خریداری نمایید.

لیست لوازم یدکی دیگر خودرو های برند تویوتا را میتوانید از طریق دکمه پایین مشاهده نمایید:

 

فروشگاه اورجینال پارت تامین کننده قطعات یدکی انواع خودرو های داخلی و خارجی میباشد. جهت استعلام موجودی لوازم و قطعات مدنظرتان با ما تماس بگیرید.

تمامی قطعات دارای گارانتی اصالت کالا و بارکد قابل استعلام از وبسایت مادر میباشد. امکان تحویل حضوری (در محل فروشگاه ما واقع در بازار ملت) و غیر حضوری محصول در سراسر کشور در سریع ترین زمان ممکن

 

 

 

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors